چگونگی بهینه سازی سایت
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

چگونگی بهینه سازی سایت برخی افراد به فکر ایجاد لینک و معروف شدن در شبکه های اجتماعی هستند و منبع SEO را فراموش می کنند. بدون منبع و پایه ای کامل، وب سایت تان به (رنکینگ) درجه بندی بالایی دست نخواهد یافت.

اگر وب سایت تان در خصوص ماشین باشد، واژگان کلیدی نظیر "کفش بخرید" را در آن نمی یابید حتی اگر دارای هزاران لینک با کیفیت باشد.

پیش از تمرکز بر فاکتورهای off-page نظیر لینک ها و رابط های اجتماعی، باید اطمینان حاصل کنید فاکتورهای off-page صفحه وب تان صحیح هستند. بهینه سازی سایت زمانی مهم می شود که بخواهید در بخش واژگان جستجوی صحیح شما را بیابند.

محتوای صفحات وب تان باید متناسب باشد

چندین روش وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید صفحات وب تان برای اصطلاحات جستجوی صحیح جستجو و یافت شود.

اطمینان حاصل کنید صفحات وب تان متناسب با واژگان کلیدی و واژه های جستجو خاص هستند. بر روی یک و یا دو عبارت کلیدی در هر صفحه تمرکز کنید.

الگوریتم های موتور جستجوگر مدرن می توانند موضوع وب سایت تان را تعیین کنند. درحالیکه این مهم است که صفحه ای برای یک واژه کلیدی مناسب باشد .همچنین مهم است که سایت تان متناسب با موضوع باشد.

برای توصیف محصولات و خدمات تان از کلمات مختلف استفاده کنید. اگر وب سایت تان متناسب با موضوع متناسب باشد، می توان متوجه شد که آیا محقق از کلمات کلیدی استفاده می کندکه مستقیما بروی صفحه تان ظاهر می شود یاخیر.

از کلمات کلیدی در عناوین صفحات طراحی سایت تان استفاده کنید. این بخش موتورهای جستجوگری را نشان می دهد که صحفه وب تان متناسب با آن واژه کلیدی است.

ازعبارات کلیدی در بخش سرتیتر در وب تان استفاده کنید.

برخی مواقع کمک می کند واژه کلیدی مورد هدف در صفحه URL را در اختیار داشته باشید.

تصاویر صفحات وب تان باید کلمات کلیدی مرتبط را شامل شود.

محتوای صفحه وب تان باید شامل کلمات کلیدی باشد که مایلید در موتورهای جستجوگر پیدا شوند. محتوای موتورها جستجویتان را ننویسید بلکه صفحات وب مفیدی را ایجادکنید که به بازدیدکنندگان وب سایت تان کمک کند.

مهم است که کلمات کلیدی تان در اجزاهای صحیح بر روی صفحات وب تان ظاهر شوند. اگر زیاد از کلمات کلیدی استفاده کنید، این شبیه به اسپم می شود.

بنا به همین دلیل مهم است که توازن صحیحی را ایجادکنید. 10بهینه ساز برتر در SEO به شما کمک میکنند بهترین توازن رابیابید.

صفحات وب تان نباید شامل خطاهای فنی باشد.

اجزاهای حاشیه دار در وب سایت تان باید منطقی بوده و به سادگی قابل استفاده باشند. وب سایتی با حاشیه خوب به گوگل کمک می کند به درستی صفحات وب تان را فهرست بندی کند.

لینک های داخلی در طراحی وب سایت تان باید شامل کلمات کلیدی باشد که مرتبط با تجارت تان هستند.

اجزاهای حاشیه دار باید به سادگی قابل یافت باشند.

طراحی با کیفیت بالا مهم است.

صفحات وب تان باید در اسرع وقت مطالب را بارگزاری کند.

درصورت امکان از URL ساکن استفاده کنید.

ابزار ممیزی وب سایت تان در SEP بطور خودکار تمامی صفحات وب تان را بررسی می کند. اگر نقص مهمی وجود داشته باشد، این ابزار خطاها را به شما نشان می دهد.





:: برچسب‌ها: بهینه سازی,اصول سئو,بهینه سازی سایت,چگونگی بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: